ראש העיר ירושלים: "כל נושא הופך למלחמת עולם"

אסתי פלד No Comments on ראש העיר ירושלים: "כל נושא הופך למלחמת עולם"

ראש העיר ירושלים, משה ליאון במהדורה המרכזית: "נהיה מצב שכל נושא שכואב ומשפיע על צד אחד ומטיב עם צד שני הופך למלחמת עולם. זה לא צריך להיות ככה. יש ממשלה שקובעת את התקציב וחוק ההסדרים. אני לא מבין למה צריכה להיות מחאה"

Jerusalem Mayor Moshe Leon speaks during the Israeli Premier League match between Beitar Jerusalem and Hapoel Ra'anana at the Teddy Stadium in Jerusalem on December 25, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??????? ???"? ??????? ?????? ???? ???? ??? ????? ???????? ????? ????? ????? ??? ????? ??? ???? ??????? צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש העיר ירושלים, משה ליאון שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסערת "קרן הארנונה": "לא התעמקתי בנושא. תקציב ירושלים נסגר מול האוצר אז אנחנו די מנותקים מנושא הקרן. כל הנושא הזה בהחלט מעניין. יש רשויות שלא יכולות להקים אזורי תעסוקה מכל מיני סיבות והם צריכים לקבל סיוע מהמדינה. בני ברק למשל רק נותנת לקרן ולא מקבלת. הניסיון להפוך את זה לעניין של חרדים וחילונים מעציב. זילות של החוק".

לדבריו "נהיה מצב שכל נושא שכואב ומשפיע על צד אחד ומטיב עם צד שני הופך למלחמת עולם. זה לא צריך להיות ככה. יש ממשלה שקובעת את התקציב וחוק ההסדרים. אני לא מבין למה צריכה להיות מחאה".

הוא התייחס למצעד הדגלים שיתקיים בקרוב בצל איומי הטרור: "מצעד הדגלים קיים כבר עשרות שנים. אין שום סיבה לשנות את זה. צריך להתייחס בכבוד הראוי לתושבי הרחובות בו הוא עובר, אבל אסור לדחות את זה".

ועל הבחירות הקרבות לרשויות המקומיות: "אני חושב שאחרי ארבע וחצי שנים של עבודה קשה מאוד, הציבור הרבה יותר מכיר אותי ואני מקווה שיהיה לי יותר קל להיבחר הפעם. ירושלים כרגע בשיא הפיתוח שלה. הרבה פרויקטים מסתיימים. אנחנו עומדים בזמנים".



0 תגובות